رویدادها آرشیو خبر ها
پیـرلو  و  احتمال تغییر سیستم ِ یوونتوس

پیـرلو و احتمال تغییر سیستم ِ یوونتوس

یوونتوس با آمدن پیرلو از میلان دچار تغییر و تحول زیادی شد و نیاز این تیم برای داشتن یک پِلی میکر بزرگ تا حد بسیار زیادی رفع شد و پیرلو هم توانست شروع فوق العاده ای در یووه داشته باشد و در ادامه راه نیز در یووه و تیم ملی ایتالیا به یک بازیکن مهم و شاخص تبدیل شود .

اما در سومین سال ِ حضور آندره آ پیرلو در یووه و 35 سالگی او باعث شده است که گمانه زنی هایی درباره او ایجاد شود .

پیرلو در 2 بازی گذشته یوونتوس در سری آ مقابل اینتر میلان و هلاس ورونا در دقایق 87 و 66 بازی از میدان خارج شد و به نوعی در 2 دیدار از 4 دیدار این فصل سری آ برای یووه به طور کامل به میدان نرفـت .

بر همین اساس در ایتالیا گمانه زنی هایی بوجود آمـده اسـت که آنتونیو کونته در نظر دارد تا از پیـرلو ی 35 ساله که تا پیش از این در یووه نقش محوری داشته استفاده کمتری در بازی های پرفشار لیگ کند و بیشتر از این بازیکن خلاق در لیگ قهرمانان اروپا بهره ببرد .

همچنین گفته می شود با وجود بازیکنانی مانند " ویدال - آزاموا - مارکیزیو و پوگبا " این احتمال وجود دارد که کونته از سیستم 2-5-3 و استفاده از 5 هافبک دست بکشد و تغییر سیستم دهد .

اگرچه هنوز تمامی این ها, شایعه و گمانه زنی های مطبوعات و رسانه های ایتالیا هستند اما ممکن است در آینده این پیش بینی های جـدی تر شود .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: